Tuesday 3 March 2009

Is it Spring yet?


Is it Spring yet?, originally uploaded by astrid goes usa.

I yearn for Spring. This always happens after my birthday. The days just seem to stay grey and dreary. Luckily I got these lovely tulips for my birthday and they really help me through these last winter days. Also the sailing season starts again at April first here in Friesland and somehow the last month without sailing is always the hardest. Guess I am being impatient here..

Was het maar lente. Dit heb ik altijd na mijn verjaardag. De dagen blijven maar grijs en saai. Gelukkig heb ik deze mooie tulpen voor mijn verjaardag gehad, die me deze laatste winterdagen doorhelpen. Over een maand draaien de bruggen weer en kunnen we eindelijk weer zeilen! Kannie wachte nie!

Speaking of my birthday: look at all these lovely gifts!!!
Wat betreft mijn verjaardag: Hier de oogst!!!


Birthday Gifts, originally uploaded by astrid goes usa.
  • A Jamie Oliver Cookbook / een kookboek van Jamie Oliver
  • A handpainted and handmade mug from here / een handgemaakte en-geschilderde beker van hier
  • A birdhouse in the shape of a ladybug / een vogelhuisje in de vorm van een lieveheersbeestje
  • And giftcertificates for an online yarn shop!!! / en cadeaubonnen van Wolhalla!!!


I feel spoiled!
Ik ben zooo verwend!

PS: Sake really loved his birthday socks, the bind-off was really stretchy and nice!
PS: Sake was errug blij met zijn Verjaardagssokken, de afhechting bleek erg rekbaar en mooi!

008

5 comments:

  1. Nog gefeliciteerd!!!! Heerlijk he... om zo te worden verwend... Ik ga ook Wolhalla-cadeaubonnen vragen voor mijn verjaardag (in april, dus nog eeeeeven wachten) :)

    Ammerins

    ReplyDelete
  2. Van harte dan alsnog en mooie cadeau's heb je gekregen.
    Sikken zijn ook erg leuk geworden.

    ReplyDelete
  3. van harte gefeliciteerd dus nog. En ja, van mij mag het ook wel lente worden.

    ReplyDelete
  4. Mooie sokken ;-)
    Eerlijk gezegd vind ik het vogelhuisje HE-LE-MAAL geweldig. Nog nooit zo'n mooie gezien.
    En eh.. veel kookplezier.
    (ik bak er meestal nix van, ik kook meestal alleen van woede, hahahahaha).

    Groetjes
    MoniqueB.

    ReplyDelete
  5. Dank jullie wel!!!

    Het vogelhuisje komt bij de Xenos vandaan (zat een stickertje achterop).

    ReplyDelete