Friday 27 March 2009

Quilts with a Q

Quilts with a Q is a wonderful art exhibition at our local museum, which I visited with my mother last Saturday. I've posted a few pics here, but if you want to see more, visit my Flickr-set.

Quilts met een Q is een prachtige tentoonstelling in het Fries Museum, waar ik zaterdag met mijn moeder geweest ben. Ik heb hier een paar foto's geplaatst, maar als je meer wilt zien, moet je hier maar even gaan kijken.


Quilts met een Q, originally uploaded by astrid goes usa.

Spotted on my way to the museum:
This is the front door of a frathouse here in Leeuwarden and I'm quite sure none of them is a proper Lord. ;o)

Gezien op weg naar het museum:
De voordeur van een studentenhuis hier in Leeuwarden en ik durf te wedden dat geen van de heeren een echte heer is. ;o)


Gents Only, originally uploaded by astrid goes usa.

And last, but not ...
Tangly Tangled is finished and a joy to wear!

And then there was the 'Maxx' yarn, too gorgeous to leave alone for long. It will be an Après Surf Hoodie. So I casted on for a swatch and some things are just meant to be: PERFECT GAUGE! Woot!

En als laatste...
Tangly Tangled is af en zit heerlijk!

En toen was er ook nog het 'Maxx'garen, te mooi om lang te laten liggen. Het wordt een Après Surf Hoodie. Dus begon ik aan een proeflapje en sommige dingen zijn gewoon zo bedoeld: PERFECTE STREKENVERHOUDING! Woehoe!


Knitting March 2009, originally uploaded by astrid goes usa.


2 comments:

  1. DAt ziet er hartstikke mooi uit die beide truien. En ja mooie tentoonstelling he!

    ReplyDelete
  2. Ah leuk de Apres Surf Hoodie, ik ben ook zo'n fan van de ontwerpen van Connie Chang Chinchio!

    ReplyDelete