Tuesday 3 February 2009

A 'little' secret?


2009_01_25 012, originally uploaded by astrid goes usa.

Psssst.......! Can you keep a 'little' secret?

I say 'little' 'cause these feet are huge. Size 10.5/11/45 (English/American/European) and these secret birthday socks need to be finished on Februari 7! I am about to finish the first sock...AAAAAAAArrrggg, only four and a half day!!! :-D

To finish, I'm going to try a new bind-off, which I found on Amanda's K is for Knitter blog: http://kisforknitter.blogspot.com/2007/09/give.html
I'll let you know how it worked out.


Pssssst......! Kun je een 'klein' geheimpje bewaren?

Ik zeg 'klein' omdat deze voeten enorm zijn. Maat 45 en de deadline voor deze geheime verjaardagssokken ligt op 7 februari! Ik heb nu bijna de eerste sok af...AAAAAAAAArrrggg, nog vier en een halve dag!!! :-D

Voor het afhechten ga ik een nieuwe methode uitproberen van Amanda's K is for Knitter blog: http://kisforknitter.blogspot.com/2007/09/give.html
Wordt vervolgd!


4 comments:

  1. Ja astrid, we zitten in hetzelfde schuitje. Ik heb ook zo'n verjaardagsproject liggen wat zaterdag af moet zijn. ben benieuwd hoe dit gaat worden. marieke

    ReplyDelete
  2. Wat ik dus wilde zeggen is dat ik best een geheimpje kan bewaren maar wel erg nieuwsgierig ben naar het eindresultaat!!

    ReplyDelete
  3. Ik neem ze vanavond mee naar Wouters!

    ReplyDelete
  4. Lukt best voor de 7e! Positief denken!
    Heb je trouwens zin in die voetenparty? Lijkt me leuk als je komt!

    Ammerins

    ReplyDelete