Tuesday 28 April 2009

Heartland Lace Shawl


Heartland Lace Shawl, originally uploaded by astrid goes usa.

Yarn: Schoppel Wolle Admiral Bedruckt
Pattern/patroon: Heartland Lace Shawl
Needle/pen: 5,0 mm. - US 8


It's done!
Actually, I finished it last week... (But I didn't have my camera and I didn't have time.)
I'm quite pleased with the result. There are a few rows here and there that have gone slightly wrong, but since it's my first I don't mind.


Klaar!
Eigenlijk had ik 'm vorige week al af, maar geen tijd en geen camera...
Ik ben best wel blij met het eindresultaat. Er zijn hier en daar een paar toeren niet helemaal oké, maar omdat het mijn eerste is vind ik dat helemaal niet erg.



It's going to be fine, originally uploaded by astrid goes usa.

Spotted in a front garden in Leeuwarden....
This is going to be such a relief to people all over the globe!

Gezien in een voortuin in leeuwarden....
Dit gaat de wereldbevolking zo opluchten!

6 comments:

  1. hij is prachtig geworden: goed gedaan!
    De kleur is om te zoenen.

    ReplyDelete
  2. Erg mooi geworden hoor je shawl, veel draagplezier!!

    ReplyDelete
  3. Hee ja die bordjes had ik ook gezien, bleek om een studieopdracht te gaan van de NHL opleiding communicatie. Ik hoopte eigenlijk dat het van een idealistische bevlogen medemens was, was toch leuker geweest...

    ReplyDelete
  4. Erg mooie shawl en een prachtige kleur!

    Mirjam

    ReplyDelete
  5. hey mooi de shawl. mooie kleur ook.

    ReplyDelete
  6. Oh de sjaal is verrassen met dit garen, erg mooi! En het bordje is geweldig.

    ReplyDelete